Főoldal

2010. június 6., vasárnap

Kezdetként...

Üdv!

Az új blogom legelső bejegyzését olvashatjátok. A legfőbb témáim az IT témakörből kerülnek majd ki, főleg a linux lehetőségeinek bemutatására koncentrálva. Magamról annyit, hogy egy 19 éves fiú vagyok, akit nagyon érdekel az IT. Sokat foglalkoztam a linuxxal többek között a suli szerverein is így önállóan tettem szert sok tapasztalatra. Néhány számomra érdekesebb és fontosabb hálózati, kiszolgáló oldali alkalmazásról fogok írni, akár több "fejezetben" is. Ne aggódjatok, a sületlenségeket megpróbálom mellőzni az írásaimból, de az építő kritikákat akármikor szívesen fogadom! Jelenleg egy szakközépiskola technikusi osztélyába járok mint hálózattelepítő- és üzemeltető, de már beadtam a felvételimet első helyen a BME-VIK mérnök informatika szakát megjelölve. Most van a vizsgaidőszak, de szerencsére nem kell izgulnom, erről később még írok. Itt köszönném meg egy jóbarátom és évfolyamtársam, Tiger munkáját akinek a blog bannerét, designját és a nevét is köszönhetem.

Üdvözlettel,
Tibi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése